
De trend van 2016: dieper graven
Geplaatst in categorie:
Nieuws
Gepubliceerd op:
SOMO Services biedt op maat gemaakt bedrijfsonderzoek om ervoor te zorgen dat de specifieke behoeften en vragen van de klant worden behandeld. In het afgelopen jaar waren de onderzoekbehoeften van SOMO’s klanten complexer dan in de jaren ervoor. Het dwong ons om dieper te graven in de praktijken van multinationals.
Lees het volledige artikel in het Engels: The 2016 trend: Digging deeper
Meer informatie nodig?
-
Roberta Cowan
Lead of The Counter
Related news
-
Het CCS-rookgordijn: Hoe bedrijven de energietransitie in de Rotterdamse haven sturenGeplaatst in categorie:Lang lezenJoanna CabelloGepubliceerd op:
-
Kortsluiting in het internationaal rechtGeplaatst in categorie:Lang lezenLydia de LeeuwGepubliceerd op:
-
Shell en ExxonMobil geven miljarden aan aandeelhouders, maar stoppen met betalen schadeherstel GroningenGeplaatst in categorie:OpinieJasper van TeeffelenJasper van Teeffelen